17a EDICIÓ CONCURS JOVES I MOBILITAT

El concurs educatiu de Joves i Mobilitat és organitzat pel RACC i el Servei Català de Trànsit en col·laboració amb el Departament d’Educació, té com a objectiu promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents catalans. Enguany el concurs se centra en la temàtica de “La convivència en mobilitat. Què en pensen els joves?”.

Per tal de treballar-ho a les aules o a casa, “Joves i Mobilitat” aporta diferents recursos informatius sobre la temàtica d’enguany, a més de propostes didàctiques sobre mobilitat, seguretat viària i convivència.

El concurs s’adreça a joves de 12 a 18 anys, poden participar alumnes d’ESO, Batxillerat i CFGM i també nois i noies de 12 a 18 anys membres de casals i centres de lleure de Catalunya, així com alumnes d’itineraris formatius específics (IFE). Es pot participar de forma individual o en grups de fins a 4 components i tutoritzats pels seus centres educatius, casals o clubs, podran presentar els seus treballs en tres categories:

• Anunci gràfic
  • Vídeo per a Instagram
  • Projecte de millora de la seguretat viària.

La presentació de treballs es pot fer ja mitjançant un tutor o monitor a través de la web www.jovesimobilitat.cat abans del 19 d’abril de 2024.

A part de les millors propostes a les tres categories del concurs, també es premiarà a la classe/grup que participi amb més treballs i al professor/monitor que hagi inscrit major nombre de participants. I un any més el concurs premiarà també el Millor Projecte Educatiu en Mobilitat Segura en reconeixement a les activitats que realitzen els centres regularment durant el curs escolar.

Les inscripcions ja estan obertes a https://www.jovesimobilitat.cat/participa/com-participar/