#sub-cdd-sessió1 del Baix Penedès

Aquest dijous dia 4 participarem a la primera sessió virtual territorial de la Subxarxa de Competència digital docent. Durant dues hores aprofitarem per aprofundir en l’àrea 6 de Desenvolupament de la competència digital de l’alumnat.
A més a més, tenim una eina que durant el webinar del dia 21 d’octubre també se’ns va parlar “SELFIE for Teachers” i que ens permetrà reflexionar sobre els aspectes que engloben la competència digital i així poder-nos fer una radiografia de la nostra situació actual per poder definir millor cap a on hem de dirigir-nos.

Donarem també directrius envers el projecte final cap a on dirigirem aquesta formació i que ens permetrà avançar en el nostre camí d’acord als nivells  de l’alumnat amb qui treballem. (ENLLAÇ  a plantilles per al disseny de la unitat : infantil, primària,secundària, cicles formatius, escola d’adults…)

Recordeu realitzar, si encara no ho heu fet, la autoinscripció al curs a Odissea , i entreu al nostre canal de comunicació  NUS

Esperem sigui una sessió molt profitosa per a tothom !!