WORK CAFE DIGITAL

La manera com ensenyem als alumnes ha d’ajustar-se a les noves formes d’aprendre i a les noves demandes socials. Els docents necessiten tenir a l’abast les eines i la formació que garanteixin una competència digital docent adequada per a poder atendre les necessitats del seu alumnat.

Els Work Cafes estan orientats a realitzar una formació en línia de molt curta durada que té lloc en diferents sales de videoconferència. En grups reduïts, els participants porten a terme un treball, bàsicament, pràctic que finalitza amb un prototip de recurs educatiu.

Els Tallers poden desenvolupar-se en un mateix espai compartit o en diferents sales. Mitjançant el descobriment guiat, els participants avancen en el coneixement de diferents eines que els permetran la creació de recursos educatius.

En aquesta línia, el Departament d’Educació ofereix diferents tallers i Work Cafes durant aquest mes de novembre, oberts a tots els docents:

Inscripció aquí

A través del canal You tube

Inscripció aquí