SEGUIMENT DE LA MISSIÓ HYPATHIA I

El passat 14 de març va tenir la primera reunió sobre el projecte Hypatia I on es va compartir la informació detallada sobre el projecte i sobre com poden participar els centres educatius. Aquí teniu l’enregistrament de la reunió per si no us va ser possible l’assistència.

Aquest projecte és una bona oportunitat per promoure l’exploració espacial, visibilitzar i empoderar la figura de la dona com a referent en l’àmbit de les STEAM i fomentar vocacions científiques entre els joves. Des de l’organització, volen agrair la participació en les actuacions educatives relacionades amb la missió Hypatia I.

Així doncs, durant aquesta primera reunió es va concretar que la participació del seguiment de la missió s’estructura en:

• 27 de març: Videoconferència de presentació prèvia a l’inici de la missió, amb alumnat a les 11:30 h, a través d’aquest enllaç:
  • A partir del 27 de març: activació del web de seguiment de la missió. Pròximament, els participant rebran per correu els reptes a treballar a l’aula.
  • 16 al 29 d’abril: Interacció amb la tripulació durant la missió.
  • Per determinar. Videoconferència sobre l’experiència un cop acabada la missió, amb alumnat.

Ja podeu inscriure els alumnes del vostre centre en el seguiment de la missió a partir d’aquest formulari.

Als inscrits, la setmana vivent us arribarà un correu amb tota la informació per començar les actuacions educatives relacionades amb la missió Hypatia I.

Us deixem un llistat de pàgines web d’interès: