VUITENA VISITA PEDAGÒGICA TENIM LA PARAULA: ESC Vilamar

Ahir, 21 de març, també es va dur a terme la 8a visita pedagògica dins del programa Tenim la paraula a l’ESC Vilamar.

Les aules d’aquesta escola tenen el nom d’un artista famós que durant el curs els alumnes van coneixent a partir de la seva recerca i de la preparació d’una exposició oral, dins de l’activitat que anomenen: L’artista de la classe.

Els observadors vam poder gaudir de les exposicions orals en anglès dels alumnes de 5è de primària sobre Gustav Klim a l’àrea de visual i plàstica. I, vam finalitzar la visita a l’aula d’I5 on els alumnes estaven fent una presentació oral de Salvador Dalí amb suport visual d’un pòster.