JOVES I MOBILITAT: 16a EDICIÓ

Concurs RACC Joves i Mobilitat #14 edició

CONCURS EDUCATIU  JOVES I MOBILITAT
#16a EDICIÓ
Les bicicletes, els joves i les noves mobilitats

S’ALLARGA EL TERMINI D’INSCRIPCIÓ

S’amplia fins al 30 d’abril la data d’entrega dels treballs de la 16a edició del concurs “Joves i Mobilitat”.

Així que encara sou a temps de presentar les propostes dels vostres alumnes sobre la temàtica d’enguany: Les bicicletes, els joves i les noves mobilitats.

No us perdeu l’oportunitat de gaudir d’una estada a Port Aventura World i de molts més regals per als vostres alumnes.

Si hi sou a temps, per què no participar-hi?

El RACC i el Servei Català de Trànsit conviden els educadors a promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els joves de Catalunya.