DISSENYA LA TEVA MASCOTA VIRTUAL

Com molts de vosaltres sabeu, del 9 al 24 d’octubre de 2021 se celebra la setmana de la programació Codeweek, iniciativa promocionada per la UE que té com objectiu apropar la programació i el pensament computacional als estudiants. Alumnat d’Infantil,

Al llarg d’aquests dies, els centres educatius, entitats, clubs de programació…, realitzen activitats als diferents països de la UE, per afavorir la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat

Enguany, com a novetat, des del Departament d’Educació hem organitzat una Jornada Lúdica de programació, “Dissenya la teva mascota virtual”, que tindrà lloc el dimarts 19 d’octubre, en horari de 10-12h.Primària i Secundària (1r i 2n d’ESO).

Es planteja un repte de programació que podrà ser resolt amb Scratch Jr, Scratch o micro:bit, obert per a tot l’alumnat dels centres educatius de Catalunya. L’alumnat participant tindrà a la seva disposició una guia amb les instruccions per poder resoldre el repte amb l’entorn de programació escollit.

Us animem durant tota la jornada, a compartir les vostres imatges i moments, amb el hashtag #codeweekcat. Ens agradarà molt veure com l’alumnat està resolent els reptes!

No caldrà que l’alumnat estigui connectat. Només serà necessari connectar-se amb un ordinador i projectar a tota l’aula per tal de poder seguir les instruccions que s’indicaran al llarg de la jornada.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ . T’hi apuntes?