RETOTECH i l’ESCOLA LA PARELLADA

Des de  Santa Oliva  l’escola La Parellada ens obre les seves portes per parlar-nos de la mà de  mestres, i alumnat del seu  projecte STEAM a Retotech_Fundación_Endesa . Retotech es desenvolupa durant tot el curs escolar en tres etapes. d’una banda, la formació en innovacions educatives que el professorat encarregat rep de part de l’equip de RetoTech. En segon lloc, el treball a l’aula dels reptes plantejats , que implica directament als alumnes i en el que el projecte va prenent forma. El darrer pas és la preparació del projecte final.

Tots els treballs s’exposen a final de curs en els Festivals RetoTech Fundación Endesa , on s’anuncien a més els 9 guanyadors seleccionats en funció a la seva originalitat , justificació i dimensió estètica.

Veieu aquí el video de presentació per formar part del repte RetoTech. MOLTA SORT  Escola La Parellada !