Projecte de robòtica de l’Institut Coster de la Torre al Cosmocaixa

Robòtica Coster Cosmocaixa

Els alumnes de Tecnologia i Informàtica de 4t d’ESO de l’Institut van presentar al Cosmocaixa de Barcelona el projecte de robòtica que van elaborar durant el primer trimestre.

El projecte ha consistit en construir un camp de futbol mecanitzat en el qual els jugadors eren representats per robots controlats per una aplicació mòbil. Els robots es controlen per Bluetooth amb aplicacions per Android desenvolupades pels propis alumnes. Per la realització del projecte s’ha utilitzat la placa Arduino Uno i la placa Imagina Arduino dissenyada per l’Equip Robolot.

Moltes de les peces mecàniques del disseny s’han dibuixat en 3D i han estat impreses amb impressores 3D.

La proposta s’inclou dins del programa CTC (Creative Tecnologies Catalunya).

Podeu consultar tota la informació a la web de l’ Institut Coster de la Torre.