Mobile History Map 2016

Els promawardsotors del programa mSchools convoquen els App Awards en les seves modalitats d’App Education i Mobile History Maps per premiar les produccions realitzades pels alumnes en aquestes dues iniciatives.

Aquesta edició del concurs convoca a participar en el repte “La Catalunya del segle XX. Records i vivències d’un temps passat”, amb l’objectiu que els alumnes recuperin i recullin documents gràfics i orals del seu entorn proper per mostrar com eren els llocs, persones, històries, costums, oficis, eines, estils de vida, el lleure, la cultura, els jocs, etc al segle passat. La inscripció es realitzarà emplenant el formulari de participació que trobareu a la plataforma  Mobile History Map entre l’1 i el 15 de maig de 2016 (ambdós inclosos). Els premis, amb dues categories -primària i secundària- es lliuraran el 4 de juny de 2016.

Per a més informació consulteu les bases del concurs.