L’ Institut La Talaia prepara l’espectacle High School Musical

Talaia High School Musical

Com cada any, els alumnes de l’Institut la Talaia de Segur de Calafell  preparen un gran espectacle per al tercer trimestre. Aquest any l’obra elegida és High School Musical. Les dates de representació seran els dies 5 i 6 de maig.

La preparació de l’obra suposa un gran esforç i la implicació de molta gent: des dels alumnes de 4t (que porten el pes del personatges principals) fins a secundaris i figurants de tots els cursos, així com diverses professores  i professors de tots els departaments que hi participen.

Ho podeu consultar a la web de l’ Institut La Talaia.