Una alumna de l’@escolalavinyala finalista del Premi Pissiganya de poesia

Nayara Carrasco Martínez, de l’escola La Vinyala de Sant Vicenç dels Horts, ha quedat finalista del 8è Premi Pissiganya per a alumnes de 6 a 18 anys, en la categoria de cicle mitjà, amb el poema “La lluna”.

Aquest premi es va lliurar en el marc de la festa El Tinter de les lletres catalanes 2019 organitzada per Òmnium Cultural en la qual es lliura, a banda del premi Pissiganya, el premi Sambori Òmnium de narrativa infantil i juvenil, que arriba a la seva 13a edició. Ambdós premis tenen l’objectiu de potenciar la creativitat d’infants i joves i reconèixer els valors emergents de les lletres catalanes.

Les xifres de participació d’enguany han estat espectaculars, en el Premi Pissiganya han estat de 142 centres educatius, 210 docents i 13.400 alumnes.

Llegiu el poema “La lluna” de la Nayara.

| + informació sobre “El Tinter de les lletres catalanes” 2019 |