Lego Wedo 2.0 a l’@escolalavinyala

En el marc del pla de treball conjunt de l’escola La Vinyala, de Sant Vicenç dels Horts, i el Servei Educatiu Baix Llobregat-6 s’ha fet una sessió formativa per a la introducció de la robòtica educativa a l’aula.

Aquesta primera sessió se centrà en les potencialitats educatives del Lego Wedo 2.0 i s’adreçà a les mestres de cicle mitjà, cicle superior i d’educació especial de l’escola.

Al llarg de la sessió, dinamitzada pel Centre de Recursos Pedagògics:

• Es van presentar els recursos que el servei educatiu posa a disposició d’aquelles escoles que volen introduir la robòtica dins el seu projecte educatiu
  • Es van donar orientacions de com introduir de manera gradual les potencialitats d’aquesta eina, des de la fase més instruccional (organització d’aula i coneixement del material) a la fase més curricular (desplegament de projectes).
  • Es feu una introducció bàsica al llenguatge de programació del Lego WeDo 2.0.

| + informació |