Ball del 6è- A de l’Escola Jaume Balmes de Corbera de Llobregat, enregistrat en 360º

El grup de sisè A de l’Escola Jaume Balmes de Corbera de Llobregat han estat treballant al llarg del 2n trimestre per oferir-vos aquest video amb el ball de la cançó d’Eminem “The Mosnter”.

Han volgut innovar i per això us presenten el primer vídeo realitzat des de l’escola en 360º. Per poder gaudir-lo al màxim, us recomenem que us baixeu l’aplicació de Vimeo per a Apple iOS o Android.

Si preferiu veure’l des de l’ordinador, feu servir algun dels següents navegadors: Chrome, Firefox o Opera.

Recordeu de moure el mòbil en totes les direccions i si el veieu a l’ordinador, amb el ratolí, podeu arrossegar la imatge per veure tots els racons.