SVH English Challenge 2023 vídeos d’invitació

L’alumnat dels centres de Secundària (INS Frederic Mompou i INS Gabriela Mistral) de Sant Vicenç dels Horts han preparat aquests vídeos per convidar les escoles de Primària del municipi.

Aquest és el tret de sortida d’una activitat que es desenvolupa en el marc de la Comunitat de Pràctiques SVH English Challenge que engloba les persones referents de Llengües Estrangeres de l’Especialitat de Llengua Anglesa dels Centres de Sant Vicenç dels Horts.

Podeu veure els vídeos d’invitació al SVH English Challenge 2023 als enllaços de Institut Frederic Mompou i de l’Institut Gabriela Mistral

Aviat l’alumnat de 5è i 6è de les escoles Joan Juncadella, La Guardia, La Immaculada, La Vinyala, Sant Antoni, Sant Jordi, Sant Josep i Sant Vicenç faran el seus vídeos acceptant el repte Kahoot d’enguany.