La Ronda de Llibres ja té tercer centre semifinalista

Avui, 14 de maig, s’ha celebrat la tercera eliminatòria de la Ronda de Llibres 2021, que comptava amb la participació dels quarts de l’Escola Nova de Cervelló i l’Escola Sant Antoni de Sant Vicenç dels Horts.

L’alumnat de l’Escola Nova a la Ronda de Llibres

Els alumnes han respost a les preguntes dels vuit llibres proposats i, finalment, el grup que passa a la segona semifinal del divendres 21 de maig és el de l’Escola Nova de Cervelló. Els grups s’han agraït l’esportivitat i hem entregat un diploma de participació al centre Sant Antoni de Sant Vicenç dels Horts com agraïment pel seu compromís amb l’activitat.

L’alumnat de l’Escola Sant Antoni amb el diploma de participació

Moltes gràcies a tots i totes per participar i implicar-vos en la lectura dels llibres.

El proper dilluns 17 de maig segueix la Ronda amb la participació de l’Escola El Corb de Corbera i el Col·legi L’Oreig de Pallejà. Podeu seguir com va el quadre d’eliminatòries fent clic aquí. Seguirem informant!