Els quarts de final de la Ronda de Llibres ja compten amb una segona escola semifinalista

El proppassat 10 de maig es van endegar els quarts de final de la Ronda de Llibres. Avui s’ha fet la segona trobada d’aquesta fase amb la participació de l’Escola Puig d’Agulles de Corbera de Llobregat i l’Escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts.

El grup de l’Escola Puig d’Agulles de Corbera de Llobregat

Ha estat una trobada molt igualada i, després d’una primera ronda acabada en empat, s’ha passat a una de segona on els dos grups seguien força igualats. El resultat final s’ha decantat cap a l’Escola Sant Jordi.

El grup de l’Escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts

Moltes gràcies als dos grups per participar i fer-ho tan bé!

La pròxima trobada de quarts de final es farà el dia 14 de maig amb la participació de l’Escola Nova de Cervelló i l’Escola Sant Antoni de Sant Vicenç dels Horts.