Parelles lingüístiques “Aprenem la llengua i establim lligams d’amistat”

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Gabriela Mistral de Sant Vicenç dels Horts, que tenen com a llengua familiar el castellà, queden de forma quinzenal amb un grup d’alumnes nouvinguts de l’Aula d’acollida, de diferents nacionalitats i nivells. En aquesta hora, un alumne de 4t, (l’expert), mitjançant un fitxa, conversa amb un alumne nouvingut (l’aprenent).

D’aquesta forma els dos practiquen el català oral, i a més fan pinya i integren l’alumnat nouvingut dins de la comunitat educativa en un projecte d’aprenentatge servei basat en el voluntariat lingüístic.

De forma complementària es visionen vídeos i es comenten entre tots, amb la possibilitat de realitzar una sortida conjunta final.

ACCÉS A LA FITXA D’AQUESTA PRÀCTICA EDUCATIVA