Uns nous científics

Article escrit per l’alumnat de 6è de l’escola Prat de la Riba

escriptura1El dia 20 de maig els alumnes de CM I CS vam anar al Tastet de ciència, celebrat a la plaça de l’Univers (al costat de la Fira de Reus).

Allà van participar alumnes de totes les edats, fins i tot d’institut!

Nosaltres vam exposar un experiment que havíem fet en el Taller de ciència a l’escola, un pulsòmetre fet de fusta, filferro, una pila i una bombeta.

Un dia, un exalumne va venir a la nostra escola i ens va explicar conceptes sobre l’electricitat com per exemple que hi ha materials que són conductors i altres no, els circuits que poden ser tancats o oberts… I a partir d’allí vam aplicar el circuit elèctric per construir un joc.

Els nens de 5è. van presentar Jocs matemàtics com per exemple cubs de Rubik, Katamino, daus d’operacions…

Va durar 4h i ens ho vam passar pipa!!!!

Gisela i Luna (6è. EP)