Premi EAPC Luciana Calvo – Premis de Recerca Jove

L’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC) promou el Premi EAPC Luciana Calvo sobre llengua i dret en el marc dels Premis de Recerca Jove que convoca anualment el Govern de la Generalitat.

Aquesta iniciativa és possible gràcies al llegat econòmic que Luciana Calvo Ramos va deixar a l’Escola pel bon tracte rebut en les seves relacions amb l’equip editorial de la Revista Llengua i Dret. L’Escola ha decidit invertir-lo en els Premis de Recerca Jove en reconeixement a la seva trajectòria com a docent d’educació secundària i amb el propòsit d’afavorir la reflexió sobre la llengua i el dret en el context escolar i fomentar les vocacions científiques entre els joves.

Els Premis EAPC Luciana Calvo reconeixen els dos millors treballs redactats per alumnes de tercer i quart d’educació secundària obligatòria (ESO) i d’educació postobligatòria (batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i superior), que aportin reflexió, anàlisi i propostes sobre temes relacionats amb alguns dels tres àmbits temàtics de la Revista de Llengua i Dret.

Els alumnes poden presentar-hi treballs fins al 10 de novembre a les 14 h.

Podeu consultar tota la informació