4a Jornada #DMRBTKTGN

Els Serveis Territorials d’Educació a Tarragona organitza la 4a Jornada #DMRBTKTGN.
Punt de trobada on l’alumnat presenta, exposa, explica i ensenya la feina feta al voltant de l’ús dels dispositius mòbils, la programació i robòtica educatives, Internet de les Coses (IoT) i STEAM

Data i lloc de realització

Divendres 7 de juny de 2019, en horari de matí i tarda (segons Programa), a les instal·lacions de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia i a l’ETSE – Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona.

Programa

Podeu consultar el programa, les inscripcions dels docents i les inscripcions de l’alumnat visitant la pàgina de la 4a Jornada #DMRBTKTGN.