Les Escoles Verdes dels pobles del Baix Camp celebren conjuntament el Dia Mundial de la Fascinació de les Plantes

El divendres 17 de maig les Escoles Verdes del Baix Camp vam realitzar una acció conjunta embellint amb plantes els voltants de l’escola i també els carrers i places dels municipis de Montbrió del Camp, Alforja, Mont-roig del Camp, l’Aleixar, Vilaplana, Vinyols i els Arcs, Riudecols, Vilanova d’Escornalbou, Duesaigües, Almoster, i La Selva del Camp.

A partir dels treball realitzat al seminari de coordinació d’equips de centres de les Escoles Verdes dels pobles de la comarca del Baix Camp, i amb la col·laboració i suport de diversos ajuntament i entitats locals, es va celebrar el VI Dia Internacional de la Fascinació per les Plantes (dissabte 18 de maig) amb els objectius que els alumnes aprenguessin la importància de les plantes per a la nostra vida, la importància de la investigació i puguessin ampliar el seu coneixement envers les plantes i l’entorn.

Durant els dies previs a l’acció conjunta, totes les classes de l’Escola Verda de cada municipi van tenir cura d’una planta. El divendres 17 de maig els alumnes van portar a la plaça de la vila les plantes que van cuidar i, amb la col·laboració dels veïns, van embellir la plaça del seu municipi amb les plantes que tenien a casa.

Dissabte 18 i diumenge 19 de maig van romandre les plantes a la plaça de la vila, i tots els que van voler van poder visitar algun altre poble del territori.

Gaudim, coneguem el nostre entorn, i treballem plegats en l’educació per la sostenibilitat.

Notícies enllaçades a les webs de centre

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *