Jornada d’educació matemàtica 2019

Volem emocionar als nostres alumnes, entusiasmar-los, fer-los viure l’experiència que les matemàtiques són emocionants. Volem transmetre la nostra passió i provocar-la en ells i en elles, i, a més, volem aprendre com aprofitar totes les emocions que intervenen a l’aula -tant les positives com les negatives- per millorar l’aprenentatge. Us presentem, doncs, un bon grapat de conferències, tallers i comunicacions -tant de primària com de secundària- que mirarà d’incidir, sense descuidar els aspectes pedagògics habituals, en una gestió d’aula que promogui l’aprofitament de les emocions de l’alumnat.

Podeu ampliar la informació i fer la vostra inscripció en el següent enllaç