Febre de Fabra

Aquest dimarts, 17 d’abril s’ha iniciat el Febre de Fabra. Es tracta de diversos jocs lingüístics amb nivells de dificultat diferent per a cada etapa educativa que tindran lloc a l’Escola Pompeu Fabra, que actuarà d’amfitriona. Els següents dies de participació seran el 24 i 26 d’abril. Han confirmat la participació onze centres educatius de la ciutat: Cèlia Artiga, Rosa Sensat, Eduard Toda i Pompeu Fabra. El primer dia, amb 80 alumnes; Misericòrdia, la Presentació, Joan Rebull i Isabel Besora el segon, amb 72 alumnes, i Teresa Miquel, Prat de la Riba i General Prim el tercer, amb 60 alumnes. En total, doncs, hi participaran 212 xiquets i xiquetes.

Al final del matí s’han lliurat una xapa commemorativa del concurs a tots els participants i els diplomes de participació per centre. A més, la regidoria d’Ensenyament i Política Lingüística, encapçalada per M. Dolors Sardà,  ha ofert l’esmorzar per a tots els alumnes.

El concurs lingüístic ha estat organitzat per una comissió formada per l’Escola Pompeu Fabra, l’Escola Prat de la Riba, l’Escola Teresa Miquel i l’Escola Rosa Sensat, així com el Centre de Recursos Pedagògics del Baix Camp i l’ELIC.