Sessió preparatòria del TED Ed

Uns 200 alumnes d’Educació primària, secundària i Batxillerat, d’un total de vuit centres educatius de  la comarca, s’han trobat a l’auditori del Col·legi Maria Rosa Molas per preparar la primera edició del TED Ed al Baix Camp. La sessió ha començat amb la xerrada d’Irene Cordón, ponent del TEDxReus 2016, titulada “Per què els déus van triar el Nil?”.

L’experiència TED Ed d’aquest matí ha servit perquè els alumnes de les escoles participants es familiaritzin amb el format i continguts de les conferències TED, i puguin contrastar les idees i temes que volen explicar amb el format TEDx amb el coordinador del projecte, Xavier Menduiña, i la ponent d’aquesta trobada, I’egiptòloga, Irene Cordón. El proper 11 de juny a la sala gran del Casal Riudomenc els alumnes de cadascun dels vuit centres faran la presentació final de les seves xerrades -en anglès- o audiovisuals davant de la resta de centres. Cada centre, prèviament, haurà fet una tria de les xerrades que vol presentar entre totes les que ha presentat.

Els centres participants en aquesta primera edició dels Ted Ed Clubs són: l’Escola Santa Anna de Castellvell del Camp, l’Escola Beat Bonaventura Gran de Riudoms; les Escoles Marià Fortuny, Teresa Miquel i Pàmies, Prat de la Riba de Reus; així com els Instituts Gaudí i Gabriel Ferrater, també de Reus.

La notícia als mitjans de comunicació:

LaCiutat.cat – La primera trobada de Clubs TED Ed del Baix Camp aplega 250 alumnes

Reusdigital.cat – Prop de 250 alumnes en la primera trobada de Clubs TEDEd del Baix Camp