1a Edició del TED Ed Club Baix Camp

Aquest dilluns, 11 de juny, s’ha celebrat la primera edició del TED-Ed Club al Casal Riudomenc. En aquest format de les xerrades TED hi participen estudiants de 8 a 18 anys amb una presentació en anglès d’entre 3 i 5 minuts. A Riudoms s’han realitzat un total de 17 presentacions, a càrrec de 50 xiquets de vuit centres de la comarca: l’Escola Santa Anna de Castellvell del Camp, l’Escola Beat Bonaventura Gran de Riudoms; les Escoles Marià Fortuny, Teresa Miquel i Pàmies, Prat de la Riba de la ciutat de Reus; així com els Instituts Gaudí i Gabriel Ferrater, també de Reus. Cal destacar l’alt nivell d’expressió oral en llengua anglesa de tots els participants, així com l’alta qualitat de les presentacions audiovisuals. En aquest sentit, el treball que s’ha fet als centres educatius és altament competencial i es concreta en la jornada d’avui. Podeu trobar més informació del projecte TED Ed Club aquí.

Difusió als mitjans:

DelCamp.cat – Uns 50 nens exposen en anglès els seus treballs del TED Ed del Baix Camp

Diari Més – Una cinquantena d’escolars presenten en anglès els Clubs TED Ed del Baix Camp

Diari de Tarragona – Compartir i comunicar grans idees entre companys

Canal Reus TV – Riudoms s’omple amb la filosofia de les xerrades TED