Dia Mundial de la Poesia

Ahir vam celebrar a la Biblioteca Central Xavier Amorós de Reus l’acte Poesia per a tothom emmarcat en el Dia Mundial de la Poesia.

img_4951

En l’acte hi van participar infants, joves i famílies que van llegir textos escollits en el marc del disseny d’un itinerari poètic elaborat pel  Seminari de Dinamització de la biblioteca escolar organitzat en el marc del PFZ del Centre de Recursos del Baix Camp.

En la cloenda de l’acte vam tenir el plaer de comptar amb els autors locals que han publicat el darrer any.

Podeu consultar les imatges de l’acte clicant en el següent ENLLAÇ.

Tots plegats van fer possible viure la poesia a l’abast de tothom, un plaer i un gaudi!