Fem ràdio!

Fem ràdio! és una activitat de dinamització adreçada a l’alumnat d’aules d’acollida del nostre territori. L’activitat és fuit de la col.laboració del nostre Servei Educatiu (CRP i LIC) i l’Espai Jove Casa Sagnier

Veieu l’actuació del curs actual a  Actualitat Dinamització

A partir una seqüència didàctica, l’alumnat de les escoles participants treballarà, al llarg d’uns mesos, en aquest projecte:

• Enregistrament d’una lectura en veu alta del tema triat (noticiari, esports, lectura dramatitzada d’un conte, cançó, etc.).
  • Participaració en una entrevista radiofònica.
  • L’activitat clou en una Marató de Ràdio on es compartiran els postcats creats amb la resta de companys.

L’activitat s’estructura de la següent manera:

• Sessió de formació inicial per al professorat de les aules d’acollida participants:
  • Taller amb l’alumnat el propi centre escolar (1,5 h.), on aprendran la part tècnica i l’elaboració d’un guió de ràdio
  • Marató de ràdio a l’Espai Jove Casa Sagnier (C/ Brusi, 61):
  • Sessió d’avaluació amb el professorat

• Potenciar l’expressió oral en l’alumnat aprenent inicial de llengua.
  • Potenciar la socialització i el contacte amb jovent del barri.
  • Conèixer un espai municipal amb recursos múltiples per la joventut.

Continguts

• Tipologies narratives