DATA |
14 de desembre de 16 a 19 |
TEMA |
Tipologia i planificació dels projectes de servei comunitari. Convenis, carta de compromís i altres documents |
OBJECTIUS |
|
Continguts | Activitats | Materials | ||||||||||||
Agents implicats | Presentació i relació entre els agents: centres, professorat, alumnat, entitats, administracions locals… Presentarem el projecte del SC durant el mes de març:
a les possibles entitats implicades i als ajuntaments |
– Mapa de la taula del 3r sector | ||||||||||||
Convenis i models | Convenis CONVENIS PER A CENTRES PÚBLICS Conveni de l’administració de la Generalitat amb:
Declaració i de compromís entre el centre i l’entitat. Les Entitats signaran dos exemplars d’aquests convenis i els lliuraran al Centre de Recursos Pedagògics d’Osona. Des del CRP els farem arribar a la Direcció General d’Atenció a la família i Comunitat Educativa i un cop signats per part de la Directora General els retornaran a les Entitas. Autorització de les famílies
CONVENIS PER A CENTRES PRIVATS I CONCERTATS
Els centres privats i concertats hauran de signar amb les entitats el documents jurídic que correspongui.
|
|||||||||||||
Document marc Informació general del Servei comunitari. | ||||||||||||||
Organització del projecte | ORGANITZACIÓ I DESENVOLUPAMENT DEL PROJECTE | |||||||||||||
Presentació d’un model transferible | Activitat Què són els models transferibles? Analitzem el model sobre l’intercanvi generacional. |
Models transferibles | ||||||||||||
Materials de suport | XTEC
Models transferibles.Els Models Transferibles són exemples d’accions, amb activitats didàctiques i recursos, que es poden dur a terme amb els alumnes. |
Altres recursos: Implica’t Projecte on line i maleta.Manual d’educació en drets humans per a infants, PETIT COMPASS. |
||||||||||||
Esquema esborrany de projecte | Pensar i començar a fer un esborrany de projecte real per a cada centre:
Compartit al Google Drive Fer una diagnosi per analitzar les necessitats reals per poder dur a terme un projecte Document model |
|||||||||||||
Presentació d’experiències | Presentació experiències:
|