Les Franqueses ja tenen noves caixes niu

Amb l’arribada de la primavera ha començat l’activitat del Pla Municipal de dinàmica educativa de construcció i instal·lació de caixes niu a l’entorn natural de les Franqueses.

En dues visites molt ben aprofitades, l’alumnat de l’Escola de La Ràpita i de l’Escola Bonavista de Bellcaire van tenir l’oportunitat de veure una presentació per conèixer les principals espècies d’aus que predominen a la zona i escoltar els seus cants per provar de reconèixer-los un cop a l’exterior i durant tota la visita.

Escola La Ràpita – ZER El Jonc

Els i les alumnes convertits en “ajudants de fuster” van construir noves caixes i les van poder instal·lar en l’indrets indicats per afavorir la niuada de les aus.

Escola Bonavista – Bellcaire d’Urgell

El proper curs potser caldrà fer la reparació i manteniment de les caixes, i veure quines espècies hi han niuat per comprovar la feina ben feta.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *