L’Escola Gira-Sol i les plantes aromàtiques del seu hort

El passat 9 de juny, l’escola Gira-Sol de Montmajor, que enguany han participat al projecte l’hort, han realitzat un taller basat en les plates aromàtiques. Inicialment hem estat mirant les diferents plantes aromàtiques que tenen a la seva escola, hem descobert quina funció tenen dins el seu hort, així com també quins usos en podem treure nosaltres.

Finalment, hem elaborat dos productes, en els que hem utilitzat com a element principal l’espígol, realitzant així un ungüent i una colònia.

Us deixem amb algunes fotografies de la sessió. I un enllaç al bloc del projecte.