PREINSCRIPCIÓ CURS 2019-2020 OBERTA

Ja ha començat el període de preinscripció als camps i entorns d’aprenentatge del Departament d’Educació per al curs 2019-2020. Podeu fer les vostres sol·licituds a través de l’aplicatiu CAMPS. Teniu temps fins al pròxim dia 31 de maig.

DE LA CAPITAL DEL MARESME AL NAIXEMENT DEL LLOBREGAT

Aquests dies hem tingut amb nosaltres alumnes de 2n, 3r , 4t i 5è de l’Escola Germanes Bartomeu de Mataró.
Hem pogut gaudir del temps primaveral i de les activitats a l’aire lliure.
Primer la cova de la Tuta i les fonts del Llobregat, després el riu… Llegeix més»

SETMANA DE LA QUÍMICA

Durant aquesta setmana amb alumnes de 1r i 2n de Batxillerat hem estat fent l’activitat: “Anàlisi física i química de l’aigua del riu Llobregat, abans i després de la depuradora”.
Amb alguns també ho hem completat amb l’activitat: “Els bioindicadors i la qualitat biològica de l’aigua… Llegeix més»

ELS ITINERARIS DEL PROJECTE ENTORN 2018-2019

Amb el projecte a punt d’acabar-se, us deixem un mapa on podeu veure les rutes que han dissenyat els alumnes de les 4 escoles que enguany han participat en el Projecte Entorn. Gràcies nois i noies de Bagà, de Gironella, d’Olvan i de la Pobla… Llegeix més»