OBERTES LES INSCRIPCIONS PER AL CURS 2020-2021

Obert el període de sol·licituds als camps i entorns d’aprenentatge

Des del dia 14 de juliol i fins al 14 de setembre queda obert el període per fer les sol·licituds d’activitats als camps i entorns d’aprenentatge del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Tota la informació a la pàgina de la xtec de camps i entorns d’aprenentatge.

Lilit, aquí tens les nostres recomanacions per anar de vacances!

Les tutores i tutor de 4t de l’escola Joaquim Salarich de Vic, ens han fet arribar alguns dels escrits que els han enviat els alumnes durant el confinament i en relació amb el treball posterior a l’estada al nostre CdA.

Per una banda els i… Llegeix més»

ANÁLISI FISICOQUÍMIC DE L’AIGUA DEL RIU LLOBREGAT

Aquesta setmana, amb alumnes de 1r i 2n de Batxillerat, hem estat fent les activitats: “Anàlisi física i química de l’aigua del riu Llobregat, abans i després de la depuradora” i “Els bioindicadors i la qualitat biològica de l’aigua del riu Llobregat”.
Els instituts que han… Llegeix més»

ACTIVITAT 3 PROJECTE ENTORN

Amb les i els  alumnes de cicle superior de l’escola Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà hem començat la tercera activitat del projecte entorn. Hem seguit també amb cicle superior, de l’escola Princesa Làscaris de Casserres.
Durant la setmana del 17 al 21 de febrer hem… Llegeix més»

ELS ITINERARIS DEL PROJECTE ENTORN

CASSERRES
El dijous dia 30 de gener, vam l’itinerari del Projecte entorn 2019-2020 amb els alumnes  de 5è i 6è de l’escola Princesa Làscaris de Casserres.
Vam sortir  de l’escola, passar per l’alzina dels Colls, la balma de les set portes, la balma fosca, el roc del… Llegeix més»