2a SORTIDA DEL PROJECTE BOSC

Amb els alumnes del grup de mitjans de l’escola Lillet a Güell de la Pobla de Lillet i els alumnes de 2n de l’escola de Gironella hem realitzat la segona sortida del projecte “Boscos del Berguedà” que portem a terme al llarg de tot… Llegeix més»

ANÀLISI FÍSICA, QUÍMICA I BIOLÒGICA DE L’AIGUA DEL LLOBREGAT

Aquesta setmana hem investigat i analitzat  la qualitat de l’aigua del Riu Llobregat al seu pas per Guardiola de Berguedà  amb alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de l’INS Lluís de Peguera de Manresa, INS Moianès de Moià,  INS Pere Fontdevila de Gironella i… Llegeix més»

3a ACTIVITAT PROJECTE ENTORN

Aquesta setmana hem començat la tercera activitat presencial del projecte amb el grup dels grans de l’escola d’Olvan. Hem continuat amb les i els alumnes de 5è de l’escola de Gironella.
La setmana que ve serà el torn del grup dels grans de l’escola Lillet a Güell… Llegeix més»

GAUDÍ I LES MINES DEL CATLLARÀS

En el marc del Projecte Coneix l’entorn del meu poble, hem realitzat l’itinerari que van decidir els alumnes del grup dels grans de l’escola Lillet a Güell. Itinerari llarg i amb força desnivell pel Catllaràs, tot fent parada al Xalet, construït per Antoni Gaudí, al… Llegeix més»

COMENCEM LES ACTIVITATS PRESENCIALS DEL PROJECTE ENTORN 20-21

Avui hem realitzat la primera activitat presencial del Projecte entorn 2020-2021.
Hem començat amb els alumnes de 6è de l’escola Galceran de Pinós de Bagà. Al llarg d’aquests propers dies també anirem amb els alumnes de 5è de l’escola de Gironella, el grup dels grans de… Llegeix més»

UN TOMB PER BERGA

Per tal de conèixer una mica més la ciutat de Berga hem realitzat dos itineraris circulars  amb els alumnes de 3r A i 3r B de l’escola Sant Joan.
En aquests itineraris, amb l’aplicació wikiloc,  hi hem localitzat dos  tipus de centres d’interès. Per una banda… Llegeix més»

ESCOLA AGRÀRIA DEL SOLSONÈS . CFGS en gestió forestal i medi natural

Dijous al matí vam rebre la visita de les i els alumnes de 1r  del cicle formatiu de grau superior de “Tècnic/a superior en Gestió forestal i medi natural” de l’Escola Agrària del Solsonès d’Olius.
Primer de tot vam parlar una mica  de què són els… Llegeix més»

LA TERRA DE L’HORT

Ahir amb les i els alumnes d’Educació Infantil de l’escola Gira-sol de Montmajor vam a anar a veure el seu hort.
Allà vam recollir mostres de terra i la vam comparar amb altres tipus de sòl per veure quina seria la terra ideal pel seu hort.
Aquí… Llegeix més»