ELS BOSCOS DEL BERGUEDÀ

Aquest curs hem iniciat el projecte “Boscos del Berguedà” pels alumnes de cicle inicial de primària. Aquest curs participen en el projecte les escoles de Gironella i Lillet a Güell de la Pobla de Lillet. Aquesta setmana ja hem fet la primera sessió presencial amb… Llegeix més»

COMENCEM EL PROJECTE HUGOT!

Aquest dilluns al matí hem començat fent la presentació del projecte compartit: “Projecte Hugot: rius, rieres i torrents del Berguedà”.
Com a novetat, aquest curs, la presentació i el Kahoot inicial els hem fet per videoconferència.

Hem començat per les i els alumnes de 4t de primària… Llegeix més»

Lilit, aquí tens les nostres recomanacions per anar de vacances!

Les tutores i tutor de 4t de l’escola Joaquim Salarich de Vic, ens han fet arribar alguns dels escrits que els han enviat els alumnes durant el confinament i en relació amb el treball posterior a l’estada al nostre CdA.

Per una banda els i… Llegeix més»