SETMANA D’ESTADES

Aquesta setmana hem tingut dos grups a fer estada amb nosaltres: els alumnes de cicle mitjà de l’escola Jacint Verdaguer de Santa Eugènia de Berga i els alumnes de l’escola Rosa Campà de Montferrer i Castellbò.
Dilluns va ser el torn dels alumnes de Santa Eugènia… Llegeix més»

QUÈ PASSAVA A L’EDAT MITJANA A L’ALT BERGUEDÀ?

Divendres vam fer l’activitat “L’edat mitjana a l’Alt Berguedà” amb els alumnes de P5 de l’escola Sant Joan de Berga.
Vam trobar-nos  al castell de Guardiola de Berguedà. Aquest va ser  primer lloc que vam visitar per situar-nos a l’edat mitjana. Del castell en podem veure… Llegeix més»

ITINERARIS DEL PROJECTE ENTORN: SANT LLORENÇ PROP BAGÀ, LA VINYA VELLA I EL COLL DE LLENES

Aquest dimecres, amb els alumnes de cicle superior de l’escola Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà, vam fer el sisè i últim itinerari del projecte “Coneix l’entorn del meu poble” del curs 2023-2024.
Vam sortir de l’escola i del Camp d’Aprenentatge direcció a la plaça… Llegeix més»

ITINERARIS DEL PROJECTE ENTORN: SANT JOAN DE L’AVELLANET

Aquest dimarts, amb els alumnes de P6 de l’escola Galceran de Pinós de Bagà, vam continuar els itineraris del projecte “Coneix l’entorn del meu poble” del curs 2023-2024.
Vam sortir de l’escola direcció al pont de la Vila, passant per la plaça Catalunya. Després de… Llegeix més»

ITINERARIS DEL PROJECTE ENTORN: SANT PAU DE CASSERRES

Aquest dijous, amb els alumnes de cicle superior de l’escola Princesa Làscaris de Casserres, vam fer el seu  itinerari del projecte “Coneix l’entorn del meu poble” del curs 2023-2024.
Vam sortir de l’escola direcció a la carretera que va de Casserres a Gironella. Després de… Llegeix més»

ITINERARIS DEL PROJECTE ENTORN: SANT VICENÇ D’OBIOLS

Aquest dilluns, amb els alumnes de P5 de l’escola de Gironella vam fer el tercer dels itineraris del projecte “Coneix l’entorn del meu poble” del curs 2023-2024.
Vam sortir de l’escola direcció a la Font del Balç i seguint el riu Llobregat vam anar cap… Llegeix més»

ITINERARIS DEL PROJECTE ENTORN: D’OLVAN A CAL ROSAL

Ahir vam continuar amb els itineraris del projecte “Coneix l’entorn del meu poble” del curs 2023-2024. Aquest segon recorregut el vam fer  amb els alumnes de la comunitat de grans de l’escola d’Olvan.
En aquest itinerari vam anar d’Olvan a Cal Rosal. El punt de… Llegeix més»

ITINERARIS DEL PROJECTE ENTORN: MARE DE DÉU DEL BOSC I EL CROMLEC

Ahir vam començar els itineraris del projecte “Coneix l’entorn del meu poble” del curs 2023-2024 amb els alumnes de la comunitat de grans de l’escola Gira-sol de Montmajor.
Vam començar a l’escola i vam marxar direcció al camp de futbol fins trobar la C-26,  la… Llegeix més»

ANÀLISI FÍSICA, QUÍMICA I BIOLÒGICA DE L’AIGUA DEL LLOBREGAT A GUARDIOLA DE BERGUEDÀ

Aquestes dues  darreres setmanes hem analitzat la qualitat de l’aigua del Riu Llobregat al seu pas per Guardiola de Berguedà  amb alumnes de 1r i 2n de Batxillerat.
Amb els alumnes  de l’INS Pere Fontdevila de Gironella i l’INS Alt Berguedà de Bagà hem fet l’activitat:… Llegeix més»