«Casa nostra és casa vostra». Campanya per a impulsar l’acolliment de refugiats a Catalunya.

L’objectiu de Casa Nostra, Casa Vostra és reclamar a les institucions que compleixin amb la promesa d’acollir, com a mínim, 4.500 persones de les que han hagut d’abandonar casa seva per la crisi migratòria de la Mediterrània.


Europa viu la crisi migratòria més important des de la II Guerra Mundial –amb la guerra de Síria com a principal motiu però no l’únic–, però el tancament de fronteres ha convertit el Mediterrani en un cementiri. Al març, l’Estat espanyol es va comprometre a acollir 17.337 persones refugiades; el Parlament i la Generalitat a acollir, com a mínim 4.500. Però aquests mínims no s’estan complint. Casa Nostra, Casa Vostra vol exigir a les institucions catalanes que es compleixin amb el lema #volemacollir.

Com? Reunint el màxim de signatures de suport al manifest que han elaborat, i que Time Out Barcelona us animem a signar.
Per donar-li visibilitat, la campanya anuncia que organitzarà centenars d’actes i activitats com conferències i tallers per tot el territori. Entre els més destacats hi haurà un concert al Palau Sant Jordi l’11 de febrer que comptarà amb el suport de l’equip tècnic del Primavera Sound, la productora Live Nation, el festival Canet Rock i sales de concerts com la Sala Apolo i el Sidecar.
Però també l’emissió de la docusèrie ‘Vides aturades‘, protagonitzada per cinc persones refugiades que actualment esperen en un camp de refugiats de Grècia. ‘Vides aturades’ s’emetrà del 30 de gener al 7 de febrer en ‘prime time’ per TV3.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>