2a edició per a secundària de la “Ronda de llibres”

rondallibressec Els dies 17, 19 i 21 de març s’ha celebrat la segona edició de la Ronda de llibres per a l’alumnat de 1r d’ESO dels instituts de la demarcació.

Els centres  que han participat a l’edició d’enguany han estat l’institut Gabriela Mistral de Sant Vicenç dels Horts, i els instituts Corbera i Can Margarit de Corbera de Llobregat.

Els 10 grups classe participants han hagut de llegir 8 llibres i contestar les preguntes que  s’havien elaborat sobre continguts relacionats amb cadascuna de les obres.

Les sessions es van fer per videoconferència, mitjançant els hangouts de +Google.

A la primera sessió, la del 17 maig hi van participar els 10 grups (3 de l’ins Gabriela Mistral, 4 de l’ins Corbera i 3 de l’ins Can Margarit). En aquesta sessió es van definir les semifinals del dia 19 de març (1A del Gabriela Mistral, 1A i 1B de Can Margarit i 1B i 1D de Corbera).

A la gran final del dia 21 de març hi van arribar els grups 1B de l’institut Can Margarit i 1B de l’institut Corbera, essent aquest darrer el guanyador.

Des del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 volem felicitar tots els alumnes participants pel seu esforç i pel seu magnífic comportament i als docents implicats en l’activitat per la seva dedicació i col·laboració.