L’Escola La Sínia de Molins de Rei celebra el seu 10è aniversari amb l’organització d’unes Jornades Pedagògiques

escolasiniaAquest curs l’Escola La Sïnia de Molins de Rei celebra el 10è aniversari i entre el conjunt d’actes programats s’organitzen unes jornades pedagògiques adreçades a tota la comunitat educativa. Des del passat mes de juliol hi ha una comissió mixta de pares i mestres que està treballant per a fer-ho possible. Ara ha arribat el moment de fer-ne partícips a les persones alienes al centre i que es convida a la participació per fer de REFL(ACCIÓ) un espai ric de reflexió i acció compartida.

Les jornades tindran lloc el divendres 21 de març al vespre i el dissabte 22 al matí. La sessió inaugural serà gratuïta i oberta al públic en general i tindrà lloc el divendres 21 de març a les 20:00 h a la Federació Obrera. La sessió consistirà en l’acte institucional de celebració del 10è aniversari de l’escola i en la conferència a càrrec de Joan Domènech, impulsor de la idea de l’educació lenta. El dissabte al matí hi ha una doble programació amb activitats per a adults i per a infants.

Podeu inscriure-us-hi a partir del dissabte 1 de febrer i fins al dia 16 de març. El preu per adult participant a les sessions de dissabte serà de 5 €.

Aquí podeu veure el programa de les jornades, així com l’enllaç al formulari d’inscripció i al web de les jornades. La inscripció s’obre el dia 1 de febrer per a les famílies de l’escola i el dia 4 de febrer es farà extensiva a docents d’altres escoles i a totes les persones que hi puguin estar interessades.

A continuació, podeu consultar-ne el programa: