Sant Jordi a les ones 2024

Continuem avançant en les activitats de commemoració dels 100 anys de la ràdio a Catalunya, amb l’objectiu de destacar el paper fonamental que ha tingut en la difusió de la cultura, l’entreteniment i la informació al llarg del segle XX i XXI. Després de la celebració del dia Mundial de la Ràdio el 13 de febrer encetem una nova proposta per a fomentar la participació de centres i alumnat al voltant de la ràdio escolar. Us convidem ara a participar en una nova activitat coincidint amb la diada de Sant Jordi, una jornada festiva i popular en la qual els llibres i les roses prenen els carrers de totes les localitats catalanes.

Amb el nom de “Sant Jordi a les Ones”, convidem els centres a enregistrar una recomanació literària en format sonor. Com ja va passar en l’anterior activitat, els CRP ofereixen a les escoles i instituts interessats suport tècnic i pedagògic per poder tirar endavant l’enregistrament sonor que s’emetrà en un programa radiofònic en obert durant la setmana de Sant Jordi.

Material de suport:

CENTRES PARTICIPANTS de la NOSTRA ZONA:

Escola Matagalls:

Escola Matagalls 1r àudio 2n àudio 3r àudio 4t àudio 5è àudio 6è àudio
7è àudio 8è àudio 9è àudio 10è àudio 11 àudio 12è àudio
Institut Giola Institut Vilamajor Escola Corbella Escola Estelada Escola Salvador Sanromà Escola Pontrencat

RESULTAT FINAL

Us presentem una nova proposta coincidint amb la diada de Sant Jordi, una jornada festiva i popular en la qual els llibres i les roses prenen els carrers de totes les localitats catalanes. Aquesta activitat s’afegeix als actes de commemoració dels 100 anys de la ràdio a Catalunya durant el 2024 per fer un homenatge a aquest important mitjà de masses.

La proposta convida a enregistrar una recomanació literària en format sonor. Us adjuntem també un material de suport per treballar la recomanació literària i la funció comunicativa que us pot ajudar a desenvolupar l’activitat.