ESC Joan Solans – English Day

El dimecres 20 de març es va celebrar  la jornada English Day a l’ESC Joan Solans de Granollers.

Tot l’alumnat de l’escola va participar de les activitats durant el matí de 9.00 a 13.00.

L’alumnat de 5è va ser l’encarregat de fer funcionar un restaurant i una parada de gelats. La professora Sònia Rodríguez va construir una cuina i una pica amb el suport de l’alumnat, així com els menús, els diferents tipus de menjar de primer plat, de segon plat i una selecció de postres.  Els nens i nenes dels altres nivells van anar passar per aquest restaurant, on van poder practicar la conversa per demanar què volien i pagar. La parada de gelats també va funcionar amb la seva caixa de cobrar i la carta de gelats de diferents gustos. Les altres dues activitats d’interior van ser el cinema en anglès subtitulat i el karaoke. Al pati es va desenvolupar una gimcana de 6 estacions en les què l’alumnat va haver de provar diverses habilitats, sempre fent servir l’anglès com a llengua vehicular. per l’alumnat de 6è, la professora Sònia havia preparat una “escape room” basada en un llibre de Harry Potter.