ESC Ferrer i Guàrdia – English Day 2019

El dimecres 27 de març es va celebrar la jornada English Day a l’ESC Ferrer i Guàrdia de Granollers.

Les activitats del dia van estar relacionades amb el projecte de disseny que duen a terme aquest any. Pel matí van fer un Fashion Show on l’alumnat de cicle inicial i de 3r va vestir amb els models que havien dissenyat en el taller en anglès que realitzen amb la professora Inma Rodríguez.

L’alumnat de 4t va ser el protagonista de la representació teatral de la coneguida obra The Musicians of Bremen que van mostrar dues vegades, a les 11:30h i a les 15:30h.

L’alumnat de 6è va participar amb Ceilidh Dances just abans de cada representació.

A les 11:00, es va oferir un English Breakfast for Teachers al menjador.

Tot el dia va estar en funcionament el típic photocall per a tothom, professorat i alumnat.