Eix temàtic de la sessió: Aprendre llengües en una societat digital
Teniu una presentació i una imatge amb informació addicional que us permetrà viatjar per aquesta xarxa de metro per tal de conèixer nous recursos en format web i en format mòbil que posarem al servei de la comunicació del nostre centre educatiu.
Comunicació a tots nivells: del centre o l’aula cap a l’entorn, de l’aula a les altres aules, del docent als seus alumnes, del docent a altres docents, de l’alumnat als seus companys,… Totes les combinacions que siguin possibles.
COM HO FAREM
2 – Pensem un context, una situació, un destí.
3 – Anirem passant parades i ens aturarem en les que ens interessin. No cal aturar-se a totes, seleccionarem segons els interessos i elaborarem una proposta.
4 – Compartirem amb la resta de companys el que hem après i en quin context/situació hem pensat que el faríem servir, així com un exemple elaborat.
Per recollir els aprenentatges, us proposem una plantilla que compartirem amb tots els assistents a la sessió:
5 – Per a fer visibles els aprenentatges i descobriments sorgits a la sessió d’avui del seminari, cal compartir-ho.
Us fem dues propostes per fer una síntesi visual d’allò que us emporteu de la feina feta avui (escolliu-ne una):
Al final de la sessió es recolliran les propostes que es compartiran en aquest FORMULARI.
C – Concreció de tasques a desenvolupar als centres
- Utilitzeu la presentació Aplicació de les TAC a les llengües per tenir una visió general
- Exposeu quina “línia de Metro” heu treballat a la sessió presencial del seminari
- Mostreu la plantilla que heu confeccionat
- Feu, amb les persones del vostre centre (claustre, equip docent…), una dinàmica com la que heu fet al seminari
Per a disposar de les evidències del treball que féssiu als centres, cal que ho compartiu via aquest FORMULARI
Podeu compartir-ho també amb imatges i text a xarxes socials, especialment a Twitter, amb el hashtag #SeminarisTAC