ESC Joan Sanpera – Take the eTrain – Erasmus+ KA2

L’escola Joan Sanpera de Les Franqueses del Vallès ha coordinat el projecte “Take the eTrain” en el marc del programa europeu Erasmus+ Key Action 2 en el període 2017-2019.

Els projectes Key Action 2 són associacions entre escoles de diversos països de la Unió Europea. Promouen els valors de la ciutadania europea, la comunicació i el treball col·laboratiu, el plurilingüísme i la construcció del coneixement compartit.

Alguns dels reportatges que ha realitzat l’escola sobre el projecte són aquests:

La setmana del 13 al 17 de maig, l’escola Joan Sanpera va rebre la visita de l’alumnat i del professorat dels cinc centres que han treballat amb ells aquests dos anys. Aquesta darrera trobada internacional ha servit de cloenda del projecte. S’han presentat les tasques finals realitzades amb la col·laboració de tots els centres que hi formen part. El treball de coordinació ha estat liderat per la professora d’anglès Marta Colilles, que ha treballat de valent per aconseguir uns resultats excel·lents.

Els principals treballas finals conjunts de l’associació han estat:

• un conte conjunt que ha treballat el tema dels refugiats a Europa
  • un enregistrament del concert conjunt on l’alumnat participant va interpretar cançons tradicionals de tots els països en les llengües d’orígen de cada país
  • una maqueta de tren construïda amb el treball realitzat per cada centre docent del projecte

Podeu veure algunes fotos i vídeos de la sessió de cloenda celebrada el divendres 17 de maig aquí: