ESC Granullarius – English Day amb col·laboració INS Celestí Bellera

El dia 22 de març es va celebrar la jornada English Day a l’ESC Granullarius de Granollers.

Tot l’alumnat del centre va ser el protagonista, de P4 a 6è, d’activitats lúdiques que van implicar una pràctica intensiva de l’anglès, amb especial reforç de la llengua oral, tant per escoltar com per parlar.

L’alumnat de 6è va protagonitzar la representció d’un clàssic dels musicals, Grease, en tres sessions durant el dia. El resultat final va ser formidable, amb unes noies i uns nois que van fer d’actrius i actors en els diàlegs realitzats íntegrament en anglès; de cantants en diverses peces musicals i de ballarins en les encertades coreografies que van aplegar a tothom de les dues classes d’aquest darrer curs de primària.

Un aspecte innovador ha estat la col·laboració amb l’alumnat de 1r de batxillerat de l’especialitat d’arts plàstiques de l’INS Celestí Bellera, que ha treballat força per a crear objectes de cartró per a la decoració de l’espectacle: cotxes i murals de resultat magnífic i molt adient a l’obra representada. La col·laboració amb aquest institut ja ve de lluny, ja que han estat cooperant amb l’escola en les altres edicions de l’English Day en workshops, story telling, corners com també s’ha fet enguany.

De 1r a 5è, la jornada va estar basada en role play en quatre situacions de la vida quotidiana: At the Restaurant, At the Cinema, At the Doctor’s, At the Clothes Shop. Es van utilitzar els materials creats pel grup de treball d’anglès oral del Vallès Oriental I Let’s talk! per a què els alumnes pràctiquin diàleg normalitzat en situacions convencionals.

Aquests tallers van estar guiats pels alumnes de 5è i de l’INS Celestí Bellera i hi van participar els alumnes del CI i del CM, en dos torns.

Per la tarda els alumnes d’EI van participar en jocs i vídeos de dibuixos infantils en anglès, guiats pels alumnes de 5è.

Les professores encarregades de coordinar i organitzar tots aquests actes van ser Concepció Rossich i Núria Caselles, amb la col·laboració de to l’equip docent.