EdCamp Les Franqueses

Ens plau presentar-vos la iniciativa educativa Edcamp Les Franqueses que es realitzarà al municipi de Les Franqueses del Vallès.

Un Edcamp és una trobada oberta a tothom amb la finalitat de compartir aprenentatges, coneixements, inquietuds i passions sobre l’educació. Es basa en un aprenentatge entre iguals, i és a través de la conversa i l’intercanvi com es desenvolupa.

L’Edcamp Les Franqueses del Vallès ha estat organitzat pel seminari de coordinació de primària-secundària del municipi de Les Franqueses del Vallès, on hi participem els caps d’estudis dels centres de primària, les coordinadores pedagògiques dels centres de secundària, el CRP del Vallès Oriental I i la inspecció educativa. L’Ajuntament de Les Franqueses també ha ofert la seva col·laboració. Edcamp Les Franqueses està  patrocinat per la Fundació Jaume Bofill en el marc del programa Educació demà.

Estem orgullosos de poder organitzar el 1r Edcamp que es fa a la comarca i estem treballant fort per oferir una bona experiència.

Tothom que vulgui compartir i conèixer reflexions, experiències i recursos al voltant de l’educació, hi està convidat: professorat, famílies i alumnat.

L’Edcamp Les Franqueses tindrà lloc el dissabte 26 de maig de les 9.00 a les 14.00 a l’Escola Camins, Carrer Rafael Alberti, 4, 08520 Corró d’Avall, Les Franqueses del Vallès.

Estarem encantats de poder comptar amb la vostra presència en aquest esdeveniment innovador de l’educació a la comarca del Vallès Oriental.