Jornada de formació temàtica sobre ODS

Des d’Escoles Verdes organitzen una formació temàtica sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), introducció i aplicació a l’aula. Aquesta formació es durà a terme els dies 24 de febrer i 24 de març, de 17.45 a 20.15 h a través de la plataforma ZOOM. Els formadors seran Pep Paunero (Vedruna Malgrat), amb el suport de Roger Porta (ENC-Escoles Verdes).

L’activitat té com a objectius presentar els ODS als centres, comprendre els ODS com una oportunitat per aprofundir l’ambientalització curricular, i donar a conèixer recursos, idees i estratègies per fer-ho.

La formació és oberta tant a educació primària com a educació secundària, i està reconeguda pel Departament d’Ensenyament. Podeu fer la inscripció en aquest enllaç.

PROGRAMA DE LA JORNADA