IX Jornada de Programació i Robòtica educatives – propostes fins el 19 de març

El dia 20 de maig de 2017 se celebrarà la novena edició de la Jornada Programa, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educativa.

Aquesta trobada està especialment adreçada als docents de primària i de secundària interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula, però també està oberta a altres professionals interessats en la temàtica. Tanmateix, des de fa dos anys, també participen alumnes, acompanyats pels seus professors, en la mostra de treballs realitzats per l’alumnat.

La Jornada de programació i robòtica educatives es duu a terme, des de la seva primera edició, emmarcada dins del Dia Internacional d’Internet, el Dia Internacional de l’Scratch i, darrerament, la Europe Code Week.

ixjornadapired

L’horari serà de 9.00 h a 19.00 h.

Us animem a presentar les vostres propostes !!! teniu de temps fins al 19 de març de 2017 emplenant el formulari de la pagina de la Jornada.

Les formes de participació són:

• Ponència d’experiència educativa.

• Pòster / Fira de projectes o treballs realitzats per l’alumnat.

• Impartició d’un taller de formació.

Les ponències poden ser individuals o col·lectives i es disposarà d’un màxim de 20 minuts per a l’exposició.

La participació a la fira pot consistir a presentar alguna aplicació, algun giny físic programat, alguna activitat, etc. El professorat del centre s’haurà de fer responsable, en tot moment, de l’acompanyament de l’alumnat.

Pòster, els participants que decideixen fer aquest tipus de participació hauran d’aportar un pòster de mida DINA0 o DINA1, on s’explica de forma gràfica l’experiència.

Els tallers seran a la tarda i tindran una durada d’hora i mitja. Si requereixen d’algun equipament específic (robot, kit, plaques programables…) hauran de portar-lo els organitzadors del taller. Tingueu en compte que un taller implica la participació activa dels participants.