A partir d’aquest segon trimestre engeguem noves sessions de suport digital als centres de la zona. Seran tallers monogràfics destinats a professorat d’infantil, primària i secundària. Hi haurà una inscripció independent per a cada sessió. Les sessions formen part del PFZ de la Selva I, “5080570529 Pla d’Educació Digital de Catalunya – formació mentoritzada“. El formador intentarà explicar l’eina o desenvolupar la sessió a través d’un projecte aplicable a l’aula. Hi haurà també sessions de tutories per aclarir dubtes puntuals sobre els temes i continguts tractats.
Informació general
|
Calendari i dia setmana |
Alguns dimarts de gener a juny |
Opció a certificació |
Qui assisteixi a 4 dels tallers, entenent que alguna de les propostes les du a terme a l’aula, tindrà opció a certificar el curs 5080570529 Pla d’Educació Digital de Catalunya – formació mentoritzada (15h) |
Lloc virtual (meet) |
Accés a la sala virtual |
Data
|
Eina
|
Projecte associat
|
Destinataris principals
|
Inscripció
|
Confirma assistència (Opció a certificat)
|
26/01/21 |
Corúbrics |
Coavaluació d’una presentació |
Primària, secundària. Docents en general |
Inscripció |
Revisa |
09/02/21 |
Moodle com aparador |
|
Cicle Superior de primària, secundària i CCFF |
Inscripció |
Revisa |
16/02/21 |
Google formularis |
Qüestionari CB matemàtic de Sant Jordi Generar un examen |
Primària, secundària |
Inscripció |
Revisa |
23/02/21 |
Moodle qüestionaris |
Prepara un examen |
Secundària |
Inscripció |
Revisa |
09/03/21 |
Flipgrid |
Vull ser delegat! |
Cicle Superior de primària, secundària i CCFF |
Inscripció |
Revisa |
23/03/21 |
Thinglink |
Truca al 112 |
Infantil |
Inscripció |
Revisa |
13/04/21 |
Peardeck |
|
Infantil i Primària |
Inscripció |
Revisa |
27/04/21 |
Padlet |
El dia a dia d’una classe durant un curs escolar Entrega d’activitats, presentacions, deures, etc. |
Primària |
Inscripció |
Revisa |
18/05/21 |
Genially |
ScapeRoom matemàtic |
Tos els nivells |
Inscripció |
Revisa |
01/06/21 |
Liveworksheets |
A determinar |
Primària |
Inscripció |
Revisa |