Sessió de novetats amb la Vinyoli

Dins del seminari de literatura infantil i juvenil i biblioteques escolars que fem amb els docents dels centres de la zona, el dimecres 23 de novembre vam fer la sessió dedicada a novetats literàries.

Vam poder comptar amb la col·laboració de la biblioteca municipal, J Vinyoli, quan a préstec i participació directa a a sessió.

Mil gràcies Francina i Roger per la presentació i la quantitat de novetats que ens vau presentar. Llibres, àlbums il·lustrats, còmics… que vam poder tocar, remenar i gaudir. N’hi va haver d’imaginació i de coneixement.

Després, l’Ester Gibert del CRP ens va presentar una experiència “Contes dins del bosc” a partir de l’àlbum il·lustrat de l’Anthony Browne i el lligam que va fer amb els contes clàssics.

Finalment, totes les participants van compartir les recomanacions literàries triades i van explicar com les havien portat a l’aula amb el seu alumnat.

Va ser una sessió molt enriquidora. Gràcies a tothom anem aprenent i millorant!

Us deixem algunes imatges de la sessió.