Programa Florence i Formació en matemàtiques 2024/25

El curs vinent, treballant de manera coordinada el CREAMAT i la SG d’Ord. Curricular, s’ofereix el programa Florence per la millora de la competència matemàtica a l’educació bàsica a 200 centres (120 de primària i 80 de secundària).

En pocs dies sortirà una convocatòria pública a la que els centres es podran inscriure. La participació dels centres es pels cursos 2024-2027.

• Els centres de primària comptaran amb la intervenció a l’aula d’una persona referent de matemàtiques territorial, que també els oferirà formació de matemàtiques en horari d’exclusiva i acompanyament al centre.
  • Els centres de secundària hi participaran en grups de centres propers al territori, i durant el curs 24-25 rebran formació en didàctica de la matemàtica adreçada als docents que intervenen a les sessions de matemàtiques, tant si són d’aquesta com d’altres especialitats. S’espera que durant els tres anys del programa a poc a poc es pugui oferir també acompanyament a l’aula.

S’anirà publicant la informació a través de la pàgina web del CREAMAT. També la trobareu a la web del Nou Currículum, a la pestanya Programa Florence.

Aquí teniu el programa definitiu de l’acte En marxa per les matemàtiques, on es presentarà el programa Florence de millora de la competència matemàtica de l’alumnat.

En marxa per les matemàtiques.  Acte per a la millora de la competència matemàtica de l’alumnat

Dia: dimecres, 12 de juny de 2024

Hora: 16 h a 18 h