Documents sessió informativa mSchools Lab, un projecte per pilotar solucions tecnològiques innovadores als centres educatius

1ª edició del mSchools Lab centrat en com la tecnologia pot contribuir a la motivació, la personalització de l’aprenentatge i l’èxit acadèmic.
Per tal de facilitar la decisió de si voleu participar al programa i per si ho voleu compartir internament o amb altres centres que considereu puguin tenir interès, us compartim els següents materials:
Com a propers passos, us recordem que necessitaríem que ens confirmeu el vostre interès en pilotar idealment el proper dimarts 4 de juny, concretant amb quina solució (Annie o Nexes) o si voleu pilotar les dos, ja que son complementàries.
Si teniu qualsevol dubte o pregunta, ens podeu escriure directament a aquest mail (lab@mschools.com) o si ho preferiu, ens podeu trucar per telèfon al 678909222 (Assiri, equip mSchools Lab).