Let’s Clean Up Europe!

Pel vostre coneixement us compartim aquesta informació que considerem que pot ser del vostre interès.

Important el Seminari amb escoles : Crear situacions d’aprenentatge Let’s Clean Up  Europe!

Seminari en línia de preparació del Let’s Clean Up Europe! adreçat a les escoles el dia 2 de març de 2023 a les 17:30h.

S’acaben d’obrir les inscripcions per la X Campanya del Let’s Clean Up Europe! que se celebrarà els dies 5, 6 i 7 de maig de 2023 a tota Europa.
Campanya per tal d’organitzar accions de neteja a espais naturals de Catalunya de cara a donar resposta a problemes ambientals originats per abocaments incontrolats en boscos, rius, platges, rieres…. i conscienciar a la ciutadania de l’efecte dels comportaments incívics.
El formulari d’inscripcions romandrà obert del 20 de febrer al 21 de març per administracions, associacions, escoles, empreses, universitats i ciutadans.
Voleu apuntar-vos al repte de recollir, caracteritzar i geolocalitzar 500k residus amb el repte Catalunya Clean Up Challenge? Si és així us ho explicarem amb més detalls als propers webinars:
Per més informació sobre l’edició 2023 del Let’s Clean Up Europe: